home sweet home

jag är hemma från uppsala igen.
jag har varit på djurpark och ätit snuskiga mängder toblerone som dennis vann på chokladhjul,
jag har gått barfota i carros på-landet-trädgård
jag har druckit vin och varit barnvakt, dock ej på samma gång
jag har lagat mat och visat mina kunskaper nyfunna kunskaper i såslagning
jag har gosat och gosat och gosat

och skaffat hund.
helt sjuk och helt underbart.

jag har även köpt en proppfull kasse med tygstuvar på ikea för 200 spenisar, mycket prisvärt.
jag har ingen aning om vad jag skall göra med varken tygerna eller mig själv
det är iofs inte det viktigaste, det viktigaste är att jag HAR tygerna.
det är alltid viktigt att ha möjligheterna, sedan vad man gör med dem är en annan sak...

jag bloggar just nu med en jättetrött bettan i knät, ibland lägger hon huvudet på tangentbordet så att man måste sudda. lite irriterande eftersom allt jag skriver skriver jag med en hand. den andra ligger bettan på...

emil är världens sötaste skitunge:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0