strawberry jesus och det nya garnet

häromdagen fick jag höra att gud är god.

julia, julia, gud är god! visst är gud god?
ja ja visst, gud är jättegod.
men jesus är den godaste jordgubben på hela tårtan
och den heliga anden är den fina grädden!

är inte religiös eller troende (som om någon skulle tro det om mig...) men det lät lite fint och lite sött.
jag tyckte om det.

har börjat på en halsduk i ett finfint garn från marks & kattens som jag köpte för ett par dagar sedan på kortedala torg.
volanger och vågor så långt ögat kan nå.
det är ett 100g (kanske 150, kommer inte ihåg) och vet inte riktigt hur långt det räcker, kanske får köpa ett till.
är lite förtjust i låååånga hansdukar som skall snurras ett flertal varv runt halsen.




kommer bli alldeles urtjus!

nu ut i skogen med bettan för kantarell- och eventuell lingonjakt!

Kommentarer
Postat av: mia

tjuuuusigt!!!!

2009-08-19 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0