äggfjädrar och mr.poker

jag är lite förtjust i stolthet och fördom, väldigt väldigt förtjust, om jag skall vara helt ärlig.
men det skall vara den riktiga, gamla bbc-varianten med colin firth som mr.darcy.
ikväll visas den nya varianten med keira knightley i huvudrollen som elizabeth bennet och nån annan fjant som mr.darcy.
det suger.
jag är inget stort fan av keira knightley, har aldrig varit och, jag lovar dyrt och heligt, kommer aldrig aldrig bli det heller.
jag tycker inte bara att hon är en genomusel skådespelerska, hon är fan ful också.
i recensionen i metro idag beskrevs hon, av någon som uppenbarligen gillar henne skarpt, som rådjursvacker...
såvitt jag vet är rådjur släkt med älgar och helt ärligt...
...hur snygg är en älg??

hursom är den hederliga versionen underbar och måste snart kollas igenom igen.

när jag kom hem från jobbet skulle jag koka ägg och hittade en liten fjäder i paketet.
det var nästan för sött för att vara sant!



den ville liksom följa med!


annars har min käre sambo blivit en pokeridiot.
än så länge, ÄN SÅ LÄNGE spelar han inte poker för pengar på nätet utan har hittat nån annan sida där man bara spelar, typ som tetris eller nåt.
men det är som sagt bara än så länge...han sitter just nu och tittar på poker på tv.
hur kul kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Jess

"hon är en genomusel skådespelerska, hon är fan ful också" ......Tack, tack...I know! Som en av flera skådisar som inte har NÅGONTING posetivt att tillföra denna vackra värld. som f.ex, utan att nämna vid namn, (Winona Ryder) och han gamla engelska fotbollspelaren i den där filmen du vet,...ja, iallafall, vi såg den förra veckan.

Haha, grattis, kärleken har hittat en ny hobby! Jaja, så länge det inte är fotboll....Krams Sis

2009-08-13 @ 20:45:52
URL: http://www.jessicathorndahl.wordpress.com
Postat av: kusinvitamin

vi satt hemma och såg den serien i lördags! hela! den är för bra.

2009-08-18 @ 14:38:16
Postat av: kusinvitamin den äldre

den är nästan för bra.

2009-08-18 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0