2012

jag hyrde tre filmer igår som vi får ha en vecka. jag hittade två som jag ville se och den sista var en absolut nödfilm som jag egentligen inte ville se men jag ville ändå få ihop tre stycken.

2012.

vilken utomordentlig skit.
den håller på as i write men jag kan inte se klart eländet. ändå brukar jag inte vara den som ger upp en film när jag väl börjat titta, men det här gick bara inte. jag tittade på klockan på dvdn när den hade gått i 1h3min. när jag trodde att det hade gått ytterligare en halvtimma tittade jag på klockan igen men då stod den bara på 1h7min. det hade bara gått 4 minuter.
men det är ju trots allt en katastroffilm och vad vet jag, katastrofminuter kanske är mycket mycket längre än vanliga minuter...

slutsats: se den inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0