begåvat

idag har smartjulia varit riktigt begåvad.
min kärlek åkte iväg för ett möte nyss som ska vara mellan 14-18 och hans mobil var inte laddad, därför tog han med sig laddaren. detta gjorde han efter att han kommit på och frågat mig om jag behövde den. jag sade att min mobil var helt död men jag behöver inte ladda den för vem ska jag ringa??
så han tog med sig laddaren och åkte iväg.
för vem skulle jag behöva ringa?

förlossningen kanske??!!

inte för att det på något vis är dags men med min sedvanliga tur/otur (beror på hur man ser det) så skulle det mycket väl kunna hända nåt idag bara för att det är högst olämpligt...så nu sitter jag här och kniper och svettas för glatta livet. för visst vill jag föda så snart som möjligt men idag skulle det vara väldigt dumt att föda innan klockan 19:00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0