i can hear your heartbeat

har varit och storhandlat idag. skönt att få det gjort men det är ett helvete när man väl gör det. nä, jag skojar bara, jag älskar att bli påkörd i knävecken av klimakteriekossor med kundvagnar precis innan påsk.
jag önskar nästan att det hände lite oftare.

dagens låt är chris rea - i can hear your heartbeat.
rysmyser varje gång och jag vet att det inte är många som håller med.

skall sy lite bordstabletter idag, tänkte jag. för ett bra tag sedan, i somras tror jag, köpte jag asabasamycket stuvtyger på ikea som sedan bara legat där (som de ibland måste få göra, mogna till sig lite). kanske skall sy nån smart förvaringsgrej till badrummet också. förvaringsutrymmer kommer ju att behövas...
skall även tömma garderoben i hallen på pet-flarror så att den kan användas som just garderob och vi får lite mer plats i klädkammaren. behöver också rensa och göra fint på balkongen...

men behöver jag verkligen göra allt idag?
nej.
jag gör en kopp kaffe istället.


Kommentarer
Postat av: jess

âlskar låten, kaffe låter förnuftigt;)

2010-04-02 @ 23:13:23
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com
Postat av: julia

jag vet, den är underbar! men överlag verkar det som att det inte är så många som förstår det där med chris rea. eller så är det bara de i min ålder som är tjuriga... ;)

kaffe, precis som jag, är alltid förnuftigt :)

2010-04-03 @ 12:39:29
URL: http://jbachg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0