i'm no partypooper

idag skall vi posta paket, korven och jag. ända till danmark!
för pernilles sjal är färdigstickad, färdigpyntad och trådarna är färdigfästa.
hoppas hon tycker om den. om inte så får hon skicka tillbaka den så använder jag den själv.
när hon har fått den så lägger jag ut bild på den för det ryktas om att hon läser min blogg och jag vill inte att överraskningen skall bli förstörd.
i'm no partypooper.

jag har hittat en ny hobby!
jag syr jättefula och jättesöta dockor av stuvbitar jag har i mina gömmor.
det nyaste tillskottet till familjen heter majken, malliga majken.



hon är min nya vän.

av min syster fick jag för flera hundra år sedan stjärnor i...gips? kanske...anyhoo så skall de nog vara i granen men det ville inte jag. så nu har de fått ett nytt hem i ett bortglömt tomt hörn hemma hos oss. de verkar trivas där, faktiskt så mycket att de inte bara skall få vara juldekoration utan det skall bli ett åretruntboende.



lovelovelove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0