det är nu det börjar

internet är helt bananas idag.
när det blir vinter slutar tågen gå, spårvagnarna fryser, vattenrör spricker och nu verkar det som att internet har gått i ide också. iallafall var femte minut, det liksom testidar sig.
i helgen har jag jobbat, det var väldigt väldigt trevligt måste jag säga. skönt att komma hemifrån och ha lite egentid med hörlurar på bussen, prata med vuxna människor som kan bilda hela meningar och dricka kaffe i soffan när man egentligen inte har rast.
fast vi skulle ha julpyntat igår. men det sket vi i.
lådorna med julprylar är iaf uppe i lägenheten så idag kanskeman tar ett krafttag. lampskärmar skall bytas ut mot stjärnor, kekes snögubbequilt skall upp på väggen, gardiner skall strykas och sättas upp och sist men inte minst skall det drickas glögg och käkas pepparkakor.

jag är så sjukt julmotiverad så jag vet inte vart jag skall ta vägen.

kanske ner på stan för julklappsspaning?
det är nu det börjar, vänner.

kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0