hur man byter toarulle




det kan vara svårt att veta hur man ska göra ibland.


Kommentarer
Postat av: Fia

Mahaa - snyggare än Andreas "Full?"-lapp i toasoptunnan här om veckan - men definitivt samma idé :-) Nu återstår bara den eviga frågan - är det jag som är mannen i vårt förhållande eller är min man ovanligt pedantisk?

2010-11-15 @ 20:09:38
Postat av: Jess

hahahaaaa, vilken bra idé!!!

Jag tänkte att tejpa små fötte på golvet för att visa maken vilken lång omväg strumpor är tvungna att gå, för att komma skitiga, från tvättkorgen på badet........till rena, på hans rum....

2010-11-15 @ 22:50:35
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com
Postat av: frun

fia: hahaha, din karl var faktiskt min inspiration! och som svar på din fråga: det är han som är ovanligt pedantisk, du är den mest omanliga jag känner, miss jag-skulle-hellre-gå-till-affären-utan-byxor-än-utan-smink... ;)

jess: det är en skitbra idé som kan anpassas till vilken syssla som helst man vill ha utförd! haha, önskar andreas slängde strumpor överallt och förväntade sig att få dem tvättade för jag vill också ha små fotspår på golvet! skitsött!

2010-11-15 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0