skitteve

tvjäveln är paj igen.
sist slutade den funka helt, var completely död.
nu är allt vitt blått och allt svart är rött.
snyggt och trendigt, javisst, men inte så kul att titta på.
så jag pratade med pappa som skulle fixa, det är ju ändå honom vi fått den av.
pappa kan vara arg och bestämd i sådana situationer, det är bra. jag, däremot, blir mesig och håller till slut med försäljarna om att det är jag som gjort fel och är dumihuvet. en gång skulle jag framkalla bilder som skulle hämtas ut på expert i uppsala, bilderna (som var julklapp till andreas) blev försenade tre gånger, sedan borttappade och till slut kom de på plats, fyra (!) veckor senare. jag var så arg att jag kokade och skulle minsann låta dumihuvetexperterna veta att de levde. så jag och carro åkte upp till gränby för uppdrag utskällning och förnedring.
det var carro som till slut skällde för jag mesade ur och tyckte synd om expediten.

så det är tur att pappa finns!

skurken och jag skall ner på stan idag och köpa julgrejer.
vi får se hur det går, när jag inte har pengar brukar jag komma på ungefär tusen saker som jag vill ha/behöver och som skall inhandlas när pengarna kommer. sedan när pengarna väl finns på kontot så åker jag ner på stan och köper...ingenting.
så jävla jag.
så, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0