dagens hatlista

hej, idag är jag fylld av hat.
därför skall jag nu dela med mig av mina värsta reklamfilmer!

merci
i'd like to thank you and thank you means merci - nej, merci means thank you...helt fel. det är som att säga att tack betyder thank you, så kan man ju inte säga, man säger ju att thank you betyder tack. hrm...jaja,ni fattar galoppen.

telenor
den där hysteriska epilepsilåten när folk stänker och öppnar sina laptops, trycker på sina mobiler osv osv...den är helt hysterisk och verkar aldrig ta slut.

bredbandsbolaget
för det första, skaffa folk som kan sjunga i en reklam där folk faktiskt ska sjunga. det blir bättre då. för det andra, jag vill hitta den personen som är tyckte det var en bra idé att göra en hel reklam med den absolut VÄRSTA av figurerna i reklamen, han som flyger runt med ett mobilt bredband på ryggen och slår på en koskälla. jag HATAR honom. nåt så infernaliskt. jag har bredbandsbolaget men reklamen har gjort att jag vill säga upp abonnemanget. de har alltså misslyckats i marknadsföringen.

olw
okej, om man äter chips så börjar man tänka på gosskörer, gunghästar som blir påsatta av hundar, tyska champagnesprutande pimps vid poolkanten? jag vet inte, jag har aldrig varit med om det.
å andra sidan äter jag väldigt sällan chips.

werthers choklad
jesus mary and joseph! den här är nästan värst, ordvalen är så obehagliga att jag ryser varje gång jag ser den. den smälter så otroligt delikat, det är ren wellness för själen...blablabla...jag ryser.

ac3 comfort
innehåller ord som hemorrojder, analklåda och analsprickor.
det räcker så.

olw (igen)
fredagsmys. alltså, aldrig har väl en reklam påverkat medelsvenssons på ett mer effektivt sätt. det ska fredagsmysas varenda jävla fredag och folk SJUNGER faktiskt låten när de berättar vad de skall göra på fredagskvällen. jag tycker det verkar lite farligt.

kavli
den läskiga lilla ungen börjar dansa.
jag skulle kunna drömma mardrömmar om den ungen.


något litet inom mig dör varje gång jag ser det här.


Kommentarer
Postat av: Jess

om världen existreade utan reklam ville det vara en härlig värld......därför ser vi mest dvd filmer.....

ps har du sett "the blind Side" med Bullock? Lovely

2010-11-03 @ 17:46:08
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com/
Postat av: frun

jess: den är F-A-N-T-A-S-T-I-C. jag vill bo hos sandra bullock.

2010-11-03 @ 19:27:47
Postat av: Sandra B

Hahaha...du är så skön fru Lindelöw!! :-)

2010-11-04 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0