luftballooonas, minsann!

garnet till pernilles sjal är inköpt efter en lång, blåsig men trevlig promenad till olskroken.
den blir knallig. precis som jag lovat.
nu är vi hemma igen och har ätit seeeen lunch, man skulle kunna kalla det middag och vi lyssnar på christer i p3.
sigge gillar christer. han pratar med stereon när programmet är på.
det känns bra för jag känner mig inte så pratglad för tillfället...

är väldigt inne på tavelväggar, det vet vi alla. men nu har jag hittat nåt som är alldeles alldeles fantastiskt!
jag har kommit på att anledningen till att jag fullkomligen älskar såna här lampor:



är för att jag ÄLSKAR:



LUFTBALLOOONAS!!!!

det ÄR ju bara så himla fint att jag smäller av. måste nog börja ett samlande i någon form.
den kan ju också vara anledningen till att jag tycker det här är en av världens allra vackraste byggnader. osannolik men vacker.



uppochnervända luftballonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0