längtan efter frank

jag längtar till julen!!!
jag vill ha snö och mörker, jag vill ha en julgran med fina fina små kulor och massor av ljus.
jag vill baka lussekatter och tjocka pepparkakor med mandel på.
jag vill köpa julklappar och göra urtjusiga paket.
jag vill sätta upp våra fina prickiga julgardiner och ha en stor fin vit amaryllis i fönstret.
jag vill ha stjärnor i varje fönster och dricka glögg.
jag vill gå på lisebergs julmarknad och köpa fudge som vi aldrig äter upp.
jag vill lyssna på bing crosby och frank sinatra och låtsas att jag lever på 50-talet.
oh jesus.




Kommentarer
Postat av: Jess

ja ja ja ja till allt!! Men hur i hällskotta kan man inte äta upp fudgen???

2010-11-04 @ 15:38:08
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com
Postat av: Barbro i E:a

Jag SKA bara gå på Lisebergs Julmarknad när jag, Kristian, Veronica & hennes syster Caroline åker till Trevliga staden Göteborg!!!

2010-11-04 @ 18:27:59
Postat av: frun

jess: ärligt talat så vet jag faktiskt inte varför den inte blir uppäten...men det blir alltid 3-4 bitar kvar som ligger och blir gamla i kylen.

babs: det är ett måstemåstemåste!!! och det gör inget om det inte snöar för dom har fejksnö! :)

2010-11-04 @ 18:58:10
Postat av: Fia

hjärta, hjärta, hjärta.

2010-11-04 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0