amelia jul 2010

äntligen har den kommit!



min ABSOLUTA favorittidning som jag köper varjevarje år.
fast förra året var den inte så kul, då var den full av ernst kirchsteiger.
i don't like him.

men i år!
voine voine.
speciellt mycket finns det att baka. då är det synd att vi inte har så mycket släkt i närheten för man behöver verkligen bjuda hem enmassa släkt om allt skall bli uppätet.





det här MÅSTE jag baka.
är nog bara bra för själen...



pyssel till granen.
(har kommit på varför vår gran alltid barrar så förbannat mycket, det är för att den bara har enmassa gamla fula pynt. den protesterar.)





och tillägg till önskelistan:



vilket jag iofs kan göra själv. inte så svårt...

och en sån här MÅSTE jag ha!
fatta hur kul det är!



bra eftersom jag har både småbarn och katter i huset som välter allt i deras väg. som orkaner ungefär.
jag vill även ha en sån här...men det fattar till och med jag att det inte går...






Kommentarer
Postat av: anna

Hihi, det är jag som gjort julgranspysslet :)

Postat av: frun

anna: oj! gud vad tufft! jag bara ÄLSKAR roskulan, ska försöka hitta fina rosor och göra sådana till granen i år. underbara människa! :)

2010-11-24 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0