weekend, check!

det har blivit en blogglös helg, har haft fullt upp.

andreas och jag har klippt mig med vässad kökssax, billigt värre!

beställde tågbiljetter till västerås igår, det tog ungefär två dygn att komma fram men till slut gick det. beställde sms-biljett, den har iofs inte kommit fram än...får nog ringa sj imorron.

har shoppat babyhjälm till orädd klätterbebis på tradera.
kvinnan har ännu inte bekräftat mitt mail så jag vet inte om pengarna jag överförde är borta eller om jag faktiskt får en hjälm på posten...men jag gillar surprises!

gått långpromenad till partille.
det var en lång promenad.

haft svärföräldrar på besök och ätit löjligt god vitlöksspäckad lammstek.

har utnyttjat svärföräldrar med bil och storhandlat till en liten yttepyttefamilj på tre pers men man skulle kunna tro att vi handlade till ett helt regemente.
plus att vi glömde handla typ hälften av det vi skulle handla.
smart.

har stickat färdigt pernilles sjal!

har även lyckats hiva ut burken med mina finfina hallonkakor på köksgolvet så de gick sönder och det blev smuligt överallt. men det gick att skrapa ihop och blåser man på dem lite så försvinner katthåret och de går att äta utan problemas!
fast jag blev sjukt sur.

annars, inte så mycket.



jan stenmark.
geni.



Kommentarer
Postat av: Jess

låter som en bråttom helg, när jag läste inlägget hoppade jag över punkt och komma och!, så jag blev lite andfådd av att bara läsa!mmmm, låter gott med lamm och vitlök!!!! När åker ni till V-ås? Bor ni hos Auntie? Lova lova att du fotar Sigge i hans nya huvudbeklädning;) pusspuss

2010-11-15 @ 00:37:42
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com/
Postat av: frun

jess: vi åker på fredag och bor hos auntie! :) ska ev hälsa på matti också! jag lovar att fota honom, framförallt för att ha pinsamma bilder att ta fram när han är 16, cool som ett as, elak mot mig och har sin flickvän hemma...moahaha!

2010-11-15 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0