you make my day

jag blir så glad.
det finns de som faktiskt läser min blogg. de som tar sig tid, struntar i nåt annat i nån minut, för att gå in på min blogg och läsa vad jag har gjort idag eller vad jag skall göra imorron. eller kanske mest vad jag borde gjort idag och vad jag vill göra imorron. för det är inte alltid så enkelt.
anyway, det finns de som bryr sig.
av vilken anledning de bryr sig är inte så viktigt, men de bryr sig om vad som händer i mitt liv.
det är viktigt.
i och med att det är ungefär lika många som går in här varje dag och läser visar också att det är en ganska stadig massa som bryr sig. det är inte bara olika människor som ploppar in på måfå för att de inte vet vem jag är eller för att det är en blogg de aldrig sett förut. det är ganska samma trogna skara som tittar in.
som bryr sig.

finingar.

you make my day.


Kommentarer
Postat av: Barbro i E:a

DU GÖR MIN DAG OCKSÅ!!! <3

Och som sagt kul att hålla sig uppdaterad på vad en vän pysslar med som inte bor i samma stad längre!!! :D :D :D

Tyvärr så är jag ingen som bloggor o tror inte jag skulle kunna blogga heller.

2010-11-09 @ 17:09:11
Postat av: frun

babs: haha, alla kan blogga! tror du JAG vet hur man bloggar? jag bara skriver lite grejs och lägger upp bilder på sånt jag tycker är fint. men det betyder inte att jag vet nåt ;) men du är himlahimla gullig som bryr dig om mig iaf! puss o kram!

2010-11-10 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0