bring it on

shoppingrunda på apoteket.
check.



nu är jag überredo för resten av denna förkylning.
bring it on, bitch.

var även på affären och inhandlade ingredienser till smarrig, höstig och värmande köttgryta! det skall bli långkok av nötkött, lök, muchos vitlök, squash, morötter och champinjoner.
även kallat comfortfood.
för det kan man behöva ibland, lite comfort. man kan även behöva det när man inte tror att man behöver det, när man tycker att allt är så bra det kan bli. får man då bara i sig lite comfortfood, till exempel, så blir allt inte bara så bra det kan bli utan lite...bättre.

för övrigt så tror alla att sigge är en tjej.
men jag tror inte att han bryr sig.

snyten, sprayad och lypsylad skall jag ut i köket och börja med grytan.


Kommentarer
Postat av: mia

jag tror att min andreas vill komma hem till dig o äta din köttgryta...han sitter här bredvid o gör små ljud ifrån sig när jag läste vad du skulle laga =)

o du, jag tror inte heller att sigge bryr sig.

krya på dig!

2010-10-04 @ 17:42:54
Postat av: fröken

mia: hahaha, han är varmt välkommen! kan tala om att den blev hur god som helst :) nej, sigge verkar nöjd med att vara lite androgyn, det kanske kan bli hans grej? tack, hör av dig sen när du har tid/lust/ork så kan vi ses när jag är frisk igen ! puss

2010-10-04 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0