businesswoman

att vara mammaledig kan visa sig bli lukrativt!

har efter mina två senaste inlägg fått två beställningar på arbeten...vi får se om det står kvar med sina önskningar eller om jag får behålla mina apelsiner och filtar för mig själv?
hursomhelst...man kanske skulle starta en business?
ja, varför inte, jag har ju tiden
och
idéerna
kunskapen
och framförallt
LUSTEN!!

det är ju faktiskt en tanke som har snurrat i mitt huvud en stund och det finns ju ingenting som säger att jag inte borde göra det. eller kan göra det. jag kan göra egentligen vadsomhelst, bara jag ger mig lite fan på det.
bara jag är lite envis.
bara det finns någon som vill ha det jag gör, att någon tycker att det jag gör är fint.

nu är jag full av idéer helt plötsligt och måste nog sätta mig och skissa i min idébok.
egentligen BORDE jag sova.
men jag MÅSTE idéspruta.
för det är en väsentlig skillnad, you see.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra....jag är glad för att du har börjat med ide´bok, jag är på min fjärde nu. Men....ser ut som om det aldrig är tid till att avprova ideér.....men man får väl prioritera...Puss, älskar pall mössan;)

2010-10-03 @ 00:17:15
Postat av: Barbro i E:a

Då måste jag bara komma på vilka färger man ska ha på filten... och storlek på filten...hihi...

2010-10-03 @ 10:00:02
Postat av: Fia

Klart du ska!! :-)

2010-10-03 @ 12:50:50
Postat av: fröken

barbro: tänk också på vilket garn du vill ha, ull eller bomull eller akryl. hör av dig sen! kram

2010-10-03 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0