check!

outfit- check!
champagne - check!
svindyra chokladtryfflar - check!
jordgubbar - check!

nu väntar jag bara på att hjärtat skall komma hem från skolan så vi kan äta för jag är sketahungrig.
det blir tagliatelle med kräftstjärtar i lätt créme fraiche med paprika och chili och till det sockerärtor.
snabbmat när det är som godast.
mums, sade räven!

skall fixa en bröddeg nu när sigge sover. det blir italienskt lantbröd med flingsalt på och i. ungefär huuuur gott som helst. galet gott. idiotiskt gott. man skall ju kanske egentligen inte äta för mycket bröd men om det är riktigt gott bröd så skulle jag kunna äta det till middag. varje dag. rykande färskt med bregott på.
ohmylord! 



Kommentarer
Postat av: Barbro i E:a

Åh, vad gott eran middag lät, synd att man bor en bit bort annars hade jag våldgästat er för att äta lite o smaka på lantbrödet...mums mums



Kramizar

2010-10-22 @ 16:39:25
Postat av: fröken

barbro: you are welcome, dear! lovar dock inte att det blir så mycket över... ;)

2010-10-22 @ 16:44:58
Postat av: lovisa

vad gör du ikv?:)

2010-10-22 @ 17:33:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: pauli♥

ha en trevlif helg!

kram

2010-10-22 @ 17:43:19
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: fröken

lovisa: slappar i soffan med sambo och son. orkar inte mycket, har varit en jäktig dag! :)

pauli: tack så mycket och detsamma!:)

2010-10-22 @ 18:42:51
Postat av: Jess

låter som dagen före dagen;)

.....tänker att jag kanske får se några fantastiska bilder ifrån en pass automat? Dom kan ju blir hur kuliga som helst!!!

Tänker på er, bamsemums***

2010-10-22 @ 21:23:31
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com/
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har :) Hoppas det är OK att jag lägger till den bland mina favoriter? :p



Var gärna med i tävlingen på min blogg, där du kan vinna ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix.com - kanske en canvastavla eller ett personlig förstoring, som du kan ge bort i julklapp?



Ha en underbar kväll! Kram L

2010-10-23 @ 19:07:52
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0