frrreshly squeezed

idag, med halsont och feber, är jag hemma och är en idéspruta åt andreas som gör en juiceförpackning!
det låter konstigt, jag vet, men det är ett skolprojekt och jag kommer med de små idéer jag har.
han har redan kommit med den smarta, snygga grundidén, jag kommer bara med lite finlir.
sitter och tittar på apelsin- och limebilder och inser hur fantastiskt vackra dessa frukter är!
skulle kunna virka lite citrusfrukter, hela och halva liksom, och kanske ha som prydnad eller som...babyskallror/bollar!!!
vilken grym idé!
den tar jag copyright på.
rör den och dö...

vad dagen skall ägnas åt annars är nog mest soffhäng och tedrickande.
låter ändå som en rätt skön tillvaro, jag kunde haft det sämre.
kanske får jag även nån kopp kaffe av andreas.
för ibland, förstår ni, när han gör kaffe till mig, så häller han upp mjölken så att det blir ett hjärta i skummet.
han är faktiskt den finaste jag känner.


Kommentarer
Postat av: Fia

eller som leksaker till Elsor och Lovisar som älskar sina virkade kakor - kan man lägga en beställning??

2010-10-02 @ 21:36:11
Postat av: fröjen

Fia: ja! Klart du kan! Men som jag säger till Barbro, du står för kostnad av garn, arbete och frakt! :) hur många vill du ha? Puss

2010-10-02 @ 22:55:10
Postat av: Fia K

Såklart!! Hmm, kanske 4...2 till varje barn så slipper de ha ihjäl varandra (vilket jag tycker är trevligare och betydligt lättare) Går det?? Räkna på vad det kostar så sätter jag över pengar:-)

2010-10-03 @ 12:49:42
Postat av: fröken

fia: kanon! jag klurar, fixar och meddelar när jag är klar! shit, vad kul det här är! kram

2010-10-03 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0