hej bullen!

jag har insett att jag hör väldigt illa.
riktigt illa.
och det är liksom bara snusk jag hör.
sedan blir jag alldeles förfärad över vad folk sitter och säger i tv, radio eller på spårvagnen.
hur kan de sitta i kassan på ica och säga kuk till mannen som står och betalar?
får man säga så till sina kunder?
nej, jag hörde ju fel. 
jag läser fel också.
blandar ihop bokstäver och lägger till så att jag till slut läser något snuskigt.
sedan kan jag ju inte skriva heller utan att det blir snusk av det hela.
som tuttut.
eller homail istf hotmail.
eller ännu värre blir det när jag skriver fel på hotmail och det blir en svensk stavning...
...hormail.
jag brukar inte komma in på mitt konto när jag skriver det.

så kära bullen, vad skall jag göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0