i'm not a pussy!

god morgon, kortedala!
kan vi inte ha en oregnig dag idag?

jag inser efter igår att jag är verkade lite fjantig.
jag skulle klara mig utan vatten och el i en liten stuga i djupaste skogen, jag skulle verkligen det. men det är ju en annan sak, där SKA det inte finnas sådan lyx. men här hemma, i min lägenhet, där SKA det finnas!
det är därför jag får lite panik.
jag är ingen mes.
men jag gillar kaffe.

hjärtat har gått till skolan, sonen sover och jag skall fortsätta virka på min filt innan han vaknar igen.
jag har haft lite paus i arbetet efter att jag fick ont i min vänstra arm. men nu har den fått vila och jag kan återuppta mitt slit.
och dricka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0