kära tomten

hej tomten!

julia här. alltså, jag har varit skitsnäll nästan hela året och önskar mig lite grejor.
typ:

en ny symaskin -
den behöver inte vara ny, en begagnad går bra, bara den är bättre än min skitmaskin som har totalpajjat.

senaste bonesboxen -
jag har varit asaduktig heeela året sedan förra julen och inte sett ETT ENDA avsnitt på tv. trots att jag varit sjukt sugen. inte ett enda...

nya hörlurar till min iphone-
någon av katterna, de vägrar erkänna vem, har kalasat på dem och det finns nu bara en hörlur kvar. den andra är puts väck!

fyra skålar från green gate -
jag har två, skulle vara käckt med fyra till så att jag har sex stycken. det måste ju vara jämnt, you know.

det var nog allt för den här gången, jag återkommer när jag kommer på mer saker. trust me, det kommer alltid mer.
det är ju trots allt bara oktober.

mvh, fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0