nu när jag är 31...

så kan jag lätt erkänna att jag gillar dålig musik, typ westlife, till och med inför den tuffaste och coola person som finns. nemas problemas.

så har jag plötsligt börja tycka att en del barn är söta och intressanta, inte bara mitt eget. detta är något som för bara ett år sedan var helt otänkbart.

så kan jag även inför den tuffaste av de tuffa erkänna att jag tycker dobidoo är ett ganska trevligt program och att lasse kronér är ganska festlig.

så har jag insett att jag inte tycker om sylt. jag tycker inte att det är gott och tycker det är ganska fascinerande att det tagit mig så lång tid att förstå. det enda jag gillar är varm hjortronsylt till vaniljglass.

så kan jag tycka det är ganska skönt att gå upp tidigt på morgonen. och ja, jag har barn och måste gå upp tidigt, men jag tycker alltjämt att det är rättnice. fast inte alla mornar.

så föredrar jag kvällar hemma i soffan med pyssel och myshäng med familjen och dissar uteliv och andra jobbiga aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaa - jippii!!! Mera nördighet - it´s what makes the world go round!

2010-10-28 @ 22:37:18
Postat av: frun

fia: jaaa! jag älskar min nördighet! och att läsa allers! ;)

2010-10-29 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0