tavelväggar

imorse snöade det över kortedala. helt plötsligt fick vi en mordorhimmel över huset och snön fullkomligen vräkte ner. men nu skiner solen och snön är borta.
häpp!

jag måste göra en tavelvägg. nu är det bestämt. fan, folk är så jäkla rädda för att spika upp saker på väggarna och köper tavellister och skit. men nej! jag skall SPIKA upp dem. herregud, det är ju bara att spackla och måla över sen om det blir alldeles håligt och tokigt när man skall flytta och värden klagar...färg och spackel har alla råd med. sådeså.
för tavelväggar är bland det finaste som finns och skall man sätta upp tavlor så är ju en hel drös tavlor, stora som små, ihopsatt lite snyggt da shit! och jag är inte den första att komma på det här, jag vet det, men jag har också varit en väggfegis som är rädd för värden och inte vill ställa till med bekymmer.
men det var innan jag målade mitt kök rosa.
flickrosa.











Kommentarer
Postat av: Jess

yes me like......like a lot!!!

2010-10-21 @ 21:18:55
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0