total förnekelse

jag tror att hösten är det vackraste som finns.
banne mig.




annars undrar jag varför alla gatumusikanter, om man nu väljer att kalla dem det, alltid, och då menar jag ALLTID, bara kan spela ledmotivet till gudfadern?!
är det den enda melodi de kan?
jag blir galen.
och inte nog med att varenda gatuhörn i hela city är upptaget av skiten, nu har de letat sig ut till kortedala och står utanför hemköp. inte fan kan de spela heller. iallafall inte ledmotivet till gudfadern, så därför undrar jag ju varför de envisas...hör de inte själva hur illa det låter?
det är som de stackare som ställer upp i idol, hör de inte själva hur illa de låter?
det värsta är att de gör nog inte det. det verkar inte bättre än att halva sveriges befolkning, idolansökare och gatumusikanter inräknade, lever i total förnekelse.
sad but true.

det är tur att jag är bäst, det ger mig rätten att klaga på andra.

kaffe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0