life is good

sigge gillar kameran.
han kanske blir fotograf.




jag har ett sjukt oglamouröst liv. men ändå ett alldeles fantastiskt liv.
jag finner glädje i att gå runt osminkad med skitigt hår och myskläder. jag gillar att koka katrinplommonpuré och gå långpromenader med barnvagnen. jag tycker det är mysigt att vika tvätt och laga mat tills min kärlek kommer hem från skolan. det är skönt att bara slappa med sigge i soffan och leka flygplan så att han nästan kiknar av skratt.
jag kunde faktiskt inte ha det så mycket bättre.
life is good.


Kommentarer
Postat av: Jess

mmmmm det låter jättehärligt, yes, life is gooood;)

2010-10-19 @ 21:31:15
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com
Postat av: fröken

ja, man behöver bara slappna av lite och inte ha så många måsten! borden kan man ha många men inte så många måsten, för det är då det krånglar till sig och man slutar njuta! :)

2010-10-19 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0