pallmössa

nu har jag slutat vara idéspruta till andreas och ägnar mig åt egna projekt istället.
jag har hittat det här:



det MÅSTE jag ju bara göra i någon variant!
vi har en pall som egentligen är svart men med vita prickar och stänk på, efter en vild ommålning med dålig roller. det är inte så där snyggt stänkig eller ens sliten för den delen, utan skulle behöva en snygg mössa så att man slipper skämmas när besök skall sätta sig ner i hallen och knyta skor.
måste bara klura på variant och färgval...




Kommentarer
Postat av: Barbro i E:a

Kan man beställa en stor filt av dig...för dessa mönster påminner mig om mormor och en filt som gjorde till mig som jag nu inte hittar...



Som sagt kul att du kommit igång med bloggen igen... :D



Massa löööve & Kramizar

2010-10-02 @ 20:44:19
Postat av: fröken

Babs: Yes box att du kan! Men du står för garn, arbetskostnad och frakt! Kul att du läser, och KOMMENTERAR! ;) stor kram!

2010-10-02 @ 20:57:10
Postat av: Kristian

Jag vill ha sådana där pallmössor!!! De e vackra som fan!

Vill ha till mitt älskade land... =)



//Ditt fan!

2010-10-04 @ 23:37:45
Postat av: fröken

kristian: då vill jag veta mått på sitsen på pallen, färgval samt hur många? skall det vara enfärgat? mormorsrutor? kolla upp och hör av dig! puss (hihi, jag har ett fan...)

2010-10-05 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0