dagens porr

BVC idag.
sigge fick klart godkänt och svarade själv läkaren när hon frågade om han har börjat jollra med ett rungande:
DADADADA!!!!
sådeså, där fick hon.

annars skall jag börja min garnsortering snart. först skall jag ta mig en fantastisk kopp kaffe och kolla på min son som kryper omkring och attackerar sladdar, suger på bokhyllor och drar i gardiner. jag är nästan lite skraj för vad som komma skall, mitt hem kommer aldrigaldrig förbli sig likt. vi kommer inte ha en hel grej i hela huset. men så länge monstret håller sig hel så gör det inte så mycket. prylar kan man ersätta men inte en sigge.

nu är det dags för dagens inredningsporr...














lovely.


Kommentarer
Postat av: Fia

Om jag vinner tusenmiljarder nån gång. Kommer du och inreder mitt hus då??

2010-10-20 @ 14:21:14
Postat av: fröken

fia: utan tvekan!! :)

2010-10-20 @ 14:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0