supermorsan

jag har en kompis, vi kan kalla henne carro för det är vad hon heter, som är en supermorsa.
hon är sju år yngre än mig, vilket egentligen inte betyder så mycket, men hon är väldigt ung. hennes som fyller tre i januari och är hur go som helst. precis som carro.
anyway, hon är min guru in parenting. hon kan allt.
det är precis som om hon aldrig varit nåt annat än mamma, hon är en total naturbegåvning. när det är nåt så är hon den första jag ringer och hon har alltidalltid svar.
en supermorsa.


annars ägnar jag mig även idag åt inredningssidor på nätet.
är helt fast.
jag skulle vilja göra en makeover här hemma, inte så brutalt och totalt, men lite grann. lite lagom så att det ändå blir nåt nytt, fint och mysigt.
fast ändå vi, liksom.



såhär puttinuttigt vill jag inte ha det men ändå finns det detaljer jag gillar...



dynorna vid fotändan är lovely



ja, jo.
fullständigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0