god morgon

morgon hos den lilla familjen.
efter mys i sängen med sigge vankas kaffe för mamman och banangröt för den lille.
min shoppingtur på apoteket igår var ett vinnande koncept, förkylningen är bättre och kanske går vi ut på en längre promenad idag. kortedala är faktiskt en väldigt fin plats att bo på, det är bara synd att området är fullt av backar from hell! vart man än går är det backar. var det verkligen nödvändigt?
ibland saknar jag eskilstuna, där fanns inte en enda jäkla backe!

men det är nog allt jag saknar med den staden.

nej, jag saknar kaka också, speciellt deras mozzarella/parmamacka med hemgjord, grovkornig pesto.
och kristian.
och vägen hemifrån mig ner till stan.
och gamla stan.
och min fina stora lägenhet där jag kunde spela hur hög musik som helst utan att störa en enda själ. för det var ju typ bara jag som bodde i råbergstorp...wonder why.
mycket mer än så saknar jag inte eskilstuna.

coffee, anyone?


Kommentarer
Postat av: Jess

apropos backar....minns du Tynnered??

Menar du att det finns medicin mot förkylning, vad köpte du? Krams

2010-10-05 @ 11:20:04
URL: http://jessicathorndahl.wordpress.com/
Postat av: fröken

jess: jo tack, jag minns...med ångest.haha, nässpray, kleenex, brusalvedon och mentholnässpray! sedan efter en god natts sömn så är jag mycket mycket bättre! puss

2010-10-05 @ 13:03:10
Postat av: Fia

Jag saknar dig och dans i ditt vardagsrum och drinkar på balkongen. Det gör jag.

2010-10-05 @ 15:47:22
Postat av: fröken

fia: det gör ju jag också! vet du att jag såg moulin rouge häromkvällen och jag nästan grät när sparkling diamonds kom för jag tänkte på dig! så jag saknar dig och dansen också, ska du veta.

2010-10-05 @ 16:13:09
Postat av: Kristian

Aaaah, tack min söta ängel...

Eskilstuna saknar dig med ska du veta!

Jag saknar din rumpa på dansgolvet "This is 4 my people..."

2010-10-06 @ 16:56:00
Postat av: fröken

kristian: jag trodde att du saknade min rumpa öht och inte bara on the dancefloor? ;)

2010-10-06 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0