birdie namnam

jag har ont i tandköttet runt den förbannade visdomstanden
jag har spillt ut kaffe tre gånger
katterna har inbördeskrig i soffan
(jag satsar på att saga vinner, hon är tyngst och har längst klor...)
antal gånger jag hittills behövt nässprayen: 5
sigge har kladdat ner sin mamma med gröt och tyckte det var väldigt kul
(det tyckte inte hans mamma)
favoritraggsockarna visade sig vara alldeles håliga efter  förra vinterns freezing golv

men!

jag har pratat med finaste systern
sigge kravlar omkring, blåser bubblor och är allmänt söt
jag har ett oöppnat kaffepaket på bänken
(så jag kan spilla ut hur mycket jag vill)
jag har idéeat lite OCH tecknat ner, mycket viktigt...
jag har garn till nya favoritraggsockar så jag överlever även denna vinter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0